Nachádzate sa na stránke s erotickým obsahom.

Mali ste už 18 rokov?


Áno       Nie

Rozdiel medzi reklamáciou a vrátením tovaru

Reklamácia:

Pokiaľ tovar nefunguje ako má pošlete nám ho na reklamáciu. Záručná lehota je rovnaká ako u akéhokoľvek iného tovaru, teda 2 roky. Záruka a zodpovednosť za vady sa riadi obchodnými podmienkami. Ako postupovať pri reklamácii sa dozviete nižšie. 

Vrátenie tovaru: 

Pokiaľ ste si práve prevzali svojho nového miláčika, ale nezaiskrilo to medzi vami, môžete nám ho najneskôr do 14 dní od zakúpenia vrátiť (odstúpiť od zmluvy). Chcete ho poslať späť? Pozrite sa na stránku Odstúpenie od zmluvy.

 

Čo urobiť ešte pred reklamáciou

Ešte predtým ako nám tovar zašlete na reklamáciu, vyskúšajte tieto typy:

Skontrolujte, že sú v erotickej pomôcke funkčné batérie a že sú vložené správne. Taktiež si overte či máte správny typ a počet batérií.

Skúste poriadne dotiahnuť vrchnák batérie, niekedy sa môže stať, že elektrické kontakty nie sú dobre spojené. 

Vyskúšajte, či je pomôcka dostatočne nabitá, prípadne ju pred prvým použitím plne nabite. 

Pomôcka sa nenabíja? Skontrolujte, či máte správne pripojený konektor nabíjacieho kábla a funkčný adaptér do zásuvky. 

Pozrite či nemá vaša pomôcka cestovný zámok. (často sa zapína dlhším podržaním tlačidla)

Vaša hračka aj napriek tomu nefunguje? Píšte nám na objednavky@sexposta.sk a spoločnými silami ju skúsime presvedčiť, možno stačí len správne stisnúť tlačidlo. 

Nič vyššie uvedené nepomohlo? Zašlite nám tovar na reklamáciu.

Miestom pre zaslanie a uplatnenie reklamácie je: Twixo Group s.r.o., Špitálka 421/23a, 60200 Brno

Do zaslaného balíka spolu s tovarom priložte kópiu faktúry a vyplnený reklamačný formulár s poriadne vyplneným popisom závady, ktorá je dôvodom reklamácie a dostatočné kontaktné údaje kupujúceho (spiatočná adresa, tel. číslo, email, atď.). (Reklamačný formulár stiahnete tu..) Ak bol súčasťou balenia aj napr. nabíjací kábel, priložte samozrejme aj ten. Pôvodný obal od Vás nepotrebujeme, nezabudnite však tovar dôkladne očistiť.

Predávajúci sa zaväzuje oprávnenú a podľa obchodných podmienok uplatnenú reklamáciu vybaviť bezodkladne, najneskôr však do 30 kalendárnych dní odo dňa uplatnenia reklamácie, pokiaľ sa predávajúci s kupujúcim nedohodnú inak. Vyjadrenie predávajúceho ohľadom reklamácie bude zaslané na poštovú adresu kupujúceho, alebo emailom. 

Akonáhle dorazí tovar k nám, pozrieme sa naň a v čo najkratšej dobe Vás budeme kontaktovať s riešením reklamácie. 

Kompletné znenie reklamačných a obchodných podmienok nájdete tu..

Reklamačný formulár si môžete stiahnuť tu..